قیمت طراحی سایت

Wiki Article


طراحی وب که کار می کند، طراحی وب است که متحول می شود. در webspeak، تبدیل به معنای واداشتن کاربر به اقدام است. هنگامی که کاربر اقدامی را دنبال می کند که وب سایت شما برای انجام آن تنظیم کرده است، وب سایت شما تبدیل شده است. تبدیل ها می تواند هر چیزی مانند ثبت نام در خبرنامه، خرید، افتتاح حساب یا دسترسی به محتوای بیشتر در وب سایت باشد.

طراحی وب موثر چندین عنصر مختلف را ترکیب می کند تا تبدیل ها را افزایش دهد. آنها عبارتند از:

استفاده متقاعد کننده از فضای منفی
انتخاب هایی که به وضوح برای مصرف کننده ارائه شده است (هر چه مصرف کننده فرصت های کمتری داشته باشد، احتمال سردرگمی و سردرگمی او کمتر می شود)
فراخوان های آشکار و واضح برای اقدام
حواس‌پرتی محدود و سفر کاربر به‌خوبی فکر شده (یعنی فقط از تصاویر و متن‌هایی استفاده کنید که 100٪ با موضوع صفحه مرتبط هستند، از جمله فقط دکمه‌هایی که منجر به اقدامات دلخواه می‌شوند و استفاده از تغییرات فونت برای لهجه‌ها و فراخوان‌ها به عمل و غیره. فقط به نام شامل فونت های مختلف)
طراحی واکنش گرا (طراحی که اندازه صفحه کاربر را تغییر می دهد و به صفحه کاربر تغییر جهت می دهد و استفاده از وب سایت را در هر دستگاهی آسان می کند: تلفن، تبلت، لپ تاپ یا مرورگر دسکتاپ.
فونت‌هایی با اندازه مناسب که از یک سلسله مراتب پیروی می‌کنند (به «حواس‌پرتی‌های محدود» مراجعه کنید)
مطالب و تصاویر مرتبط و باکیفیت که توجه خوانندگان شما را به خود جلب می کند
تعادل بین مقدار متن و تصاویر در هر صفحه (متن بیش از حد می تواند بازدید کننده را تحت تأثیر قرار دهد، متن بسیار کم می تواند به همان اندازه دلسرد کننده باشد)
دست روی صفحه کلید در Macbook Pro، وب سایت رنگی روی صفحه نمایش
هر انتخاب طراحی شما به نوعی بر قابلیت استفاده و نرخ تبدیل وب سایت شما تأثیر می گذارد. همه آنها. از طریق rawpixel.
اگر فکر نمی کنید که انتخاب طراحی زیبایی شناسی بر تحول تأثیر می گذارد، دوباره فکر کنید. وب سایت شما باید جذاب باشد - به خصوص برای کاربران آینده شما، بنابراین سعی کنید بفهمید چه سبکی با آنها صحبت می کند.

روی تصاویر چشم نوازی سرمایه گذاری کنید که با برند شما کار می کنند. از عکاسی کالاهای آشکار دوری کنید. درباره استفاده از تصاویر استوک در اینجا بیشتر بیاموزید.

وفادار ماندن به برند خود کلید موفقیت در طراحی وب سایت است. حتی زیباترین وب سایت هم اگر با برند شما مطابقت نداشته باشد بی فایده است.

سایر اجزای سازنده طراحی وب موثر عبارتند از:

دکمه ها
فونت ها
پالت رنگ
تعادل بصری بین تصاویر و کپی های شما در هر صفحه
البته طراحی وب خوب فقط سودمند نیست. بازدیدکنندگان وب سایت هایی را دوست دارند که جذاب و مطابق با زیبایی شناسی برندها باشند. مهم نیست که چگونه به آن دست پیدا می کنید، ترکیب ظاهر جذاب برند با عناصر طراحی که متحول می شوند، راهی است که در طراحی وب کسب درآمد می کنید.

طراحی وب: چیزی که کار نمی کند
-
ما بررسی کردیم که طراحی خوب چیست. حالا بیایید کمی در مورد آنچه که نیست صحبت کنیم.

به عنوان یک قاعده کلی، بازدیدکنندگان نباید هیچ کاری برای استفاده از وب سایت شما انجام دهند. کل تجربه استفاده از وب سایت شما باید واضح و شهودی باشد.

در اینجا چند مثال آورده شده است: فراخوان‌های شفاف، طراحی وب عالی هستند. مبهم طراحی وب بدی هستند. فونت های با کنتراست بالا طراحی وب هوشمند و کارآمد هستند. فونت های کم کنتراست که خواندن آنها دشوار است، طراحی وب بدی هستند.

در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

تصاویر و پس زمینه های حواس پرت کننده به عنوان یک قاعده کلی، از پس زمینه های کاشی کاری شده دوری کنید. اگرچه چند مورد منتخب وجود دارد که در آنها پس‌زمینه کاشی می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما در بیشتر موارد باعث حواس‌پرتی می‌شوند.
طراحی بدون پاسخ امروزه وب سایت شما فقط باید موبایل باشد.
لینک ها و دکمه های نامشخص بازدیدکنندگان نباید به دنبال پیوندها و دکمه ها باشند، آنها باید بتوانند به سرعت ببینند که کدام تصاویر و تکه های متن آنها را به صفحات جدید می برد یا انتخاب خود را تأیید می کند. به همین ترتیب، کاربران باید بتوانند به وضوح فیلدهایی را که باید پر شوند، شناسایی کنند.
عکس‌ها و متن‌های عمومی یا نامناسب برای تکمیل بدون اطلاعات ارزشمند.



طراحي وب سايت فروشگاهي محمد جانبلاغي


https://webdesigner.withgoogle.com/

Report this wiki page